Populate på kommunikationsdagarna

Under två dagar kommer alla deltagare att få höra på spännande seminarier och utbyta erfarenheter. Populate kommer att vara en av talarna. Ehsan Nasari, VD på Populate, kommer att hålla ett seminarium om hur film kan användas som kommunikationsverktyg. Vilka är filmmediets möjligheter och begränsningar, baserad på den kunskap vi har om vår hjärna?

Andra talare under Kommunikationsdagarna är bland annat Martin Ingvar, professor inom klinisk neurovetenskap, och Brit Stackson, expert inom sociala medier.

Mer om kommunikationsdagarna kan läsas på www.kommunikationsdagarna2015.se

14.02.2022

Kamran Ghodsi

Är du vår nya filmproducent?

Populate är en kommunikationsbyrå för film, en filmbyrå, som jobbar med samhällsaktörer vi tror på och sympatiserar med. De som vill göra skillnad för vårt samhälle och i människors liv, och som behöver film för att kommunicera med omvärlden. För att stärka sitt varumärke, informera och beröra.

Läs mer...

22.12.2021

Kamran Ghodsi

Populate har nominerats till Årets Byrå 2022!

För sjätte gången har Populate nominerats till Årets Byrå, Nordens största bransch- och kundstudie inom kommunikation, där kunder får bedöma sina byråer inom en rad olika kategorier som kreativitet, proaktivitet, strategisk kompetens, digital förmåga och engagemang. Populate har nominerats inom kategorin "Content".

Läs mer...

Rådgivning och strategi

Vi vägleder dig att använda filmmediet på rätt sätt för att uppnå dina affärs- och verksamhetsmål. Ibland kan film vara ett olämpligt verktyg, beroende på syfte, mål och förutsättningar. Då kommer vi att rekommendera dig en annan lösning.

Story

Att skapa starka berättelser är grunden för bra kommunikation. Vi vill sätta berättandet i fokus, för det är endast då vi kan vi beröra och ge tittaren en stark upplevelse.

Produktion

Vi kan hjälpa dig med all typ av filmproduktion. För oss som filmbyrå är det nämligen mål och syfte med kommunikationen som styr valet av filmformat, inte tvärtom.

Distribution och spridning

I dagens medielandskap måste distributionen vara en del i den kreativa processen för att du ska kunna få effekt av dina filmaktiviteter. Vi tar ansvar för att dina filmer får en optimal spridning utifrån de förutsättningar som du har.